Σε 6 μέρες, περίπου 2000 μαθητές από τα σχολεία της πόλης μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους, παιδιά και γονείς, βρέθηκαν στο φετινό φεστιβάλ, παρακολουθώντας 54 ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους, συζητήσεις, έναν μοναδικό Διαγωνισμό με στόχο μια αστεία ιστορία, εκλεκτούς καλεσμένους και μια συναυλία με υπέροχα τραγούδια εκτός των άλλων.
Απολογισμός 2ου Παιδικού και Εφηβικού Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καλαμάτας









